Cilji s področja duševnega zdravja |
|
|
|
Prispeval VP
|
Torek, 07 September 2010 08:49 |
Globalni cilji področja duševnega zdravja
Splošni cilj, ki smo si ga zastavili v projektu, je bil umestitev nekaterih vsebin duševnega zdravja v šolski kurikul. Kot smo povedali že v uvodnem delu tega poglavja, smo si izbrali temo čustev. V skladu s splošnim ciljem in teoretičnimi izhodišči smo skupaj s sodelavci iz šole oblikovali namen, ki je bil pri učencih vzpodbuditi:
– zanimanje za pomen čustvenega doživljanja (pozitivnega in negativnega),
– zavedanje lastnih čustev in doživljanja,
– zavedanje čustev drugih in njihovega doživljanja,
– konstruktivne načine izražanja lastnega doživljanja (pozitivnega in negativnega) in odzivanja v stresnih/konfliktnih situacijah.
Po pregledu učnih načrtov o izvajanju vsebin s področja duševnega zdravja (ožje gledano s področja čustev) smo v skladu z zastavljenim namenom pripravili cilje za posamezne triade. Oblikovani cilji za posamezno triado so nam služili kot izhodišče za oblikovanje pilotskih učnih ur za medpredmetno povezavo v razredih posameznih triad.
Cilji po posameznih triadah
1. Triada
|
2. Triada
|
3. Triada
|
Učenci pri sebi prepoznajo nekatera čustva in način izražanja – strah, veselje, žalost, jezo.
Učenci pri drugih prepoznajo nekatera čustva in način izražanja – strah, veselje, žalost, jezo.
|
Učenci razvijajo različna ravnanja pri doživljanju in izražanju različnih čustev.
Učenci se učijo sprejemati
enkratnost sebe in drugih.
|
Prepoznajo čustvo zavisti in svojo reakcijo ob njem.
Znajo poiskati lastno vrednost in se znajo pohvaliti.
Prepoznajo manipulacijo medijev z našimi čustvi in se je zavedajo.
Učenje ravnanja s strahom, predvsem glede prihodnosti.
|
|